28/9 -08!

Mycket händer. Jag tycker om mig själv just nu.

I torsdags efter skolan for jag till Hallsta. Jag umgicks med Dennis och vi hade massa mysmysmys. Jag tycker om dig!
Mer än vad jag egenligen kan förstå själv faktiskt. Jag vet inte hur mycket det är. Men jag kan inte beskriva det. Mer än att jag liksom saknar dig redan, usch. Det är jobbigt. Men vi ses igen. Snart.

På fredagen, ja då åkte jag med en puss ifrån min sötnos. Nej, vi är inte tillsammans.. inte än i alla fall. Men jag hoppade då på ett tåg, där Elin satt. Ååh, nu har vi lekt hela helgen och tro mig, nu saknar jag henne igen. Alltså, det är så svårt att bo långt ifrån henne. Hon är min bästa vän! Men vi ses också igen, när.. det vet varken jag eller hon.

Idag är det söndag, imorgon är det måndag. Då är det orientering hela förmiddagen och uschochfy vad tråkigt! Nu vet jag ingenting mer att skriva.
Den påbörjade natten till 26september var bra. Underbart bra, saker och ting förändrades. Jag kan inte ta tillbaka det, och nej, jag vill inte heller! Dennis, med dig är jag glad, med dig är jag lycklig. Hoppas du känner det samma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0