Big nothing

Ja dagen idag är ett BIG nothing. Nästan.

Jag följde ju med bror till IKEA idag som jag skrev igår att jag skulle. Väl där så köpte bror en hylla, en papperskorg och en blomma medans han även köpte en klocka och en likadan papperskorg till mig. Snälla människa. Men ja, jag ska betala igen det sen ;) Hade bara inte pengar med mig, haha.

I vilket fall så kom jag hem och började packa ner lite kläder och sånt i en väska utifall att jag skulle fara till pojken idag, men nej, han ville inte vara med mig utan skulle supa idag också ;) Självklart så är det bra att han passar på att umgås med sina vänner. I vilket fall så kände jag då att faaan så tråkigt jag kommer ha idag. Så nu har jag damsugit hela nedre vånigen här hemma - lite halvslarvigt. Torkade golvet i hallen och i mitt rum plus att jag vädrade alla mina kära sängkläder.

Jag gjorde ett försök med att möblera om också, men det vara bara onödigt slit på ryggen. För nu står allt som det stog innan igen. Det är svårt med dethär lilla rumet.

Men jaja, vad hittar alla andra på ikväll då? Lördag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0