Elin elin elin min kära "allt du är" :)

Jag såg precis din kommentar som du kommentetrat på min bdb och nu kändes det som om du blev lite sur på mig där. Höhö.

Jag känner mig lite elak också, men det är såhär. Att så som jag mådde i torsdags, så kände jag att jag verkligen inte skulle hinna bli pigg nog till fredagen och nej det blev jag inte. Jag började dock bli lite piggare på fredagen och på lördagen kände jag att jag nog kunde försöka smita ner till byn och försöka få lite frisk luft i alla fall. Dock var jag inte ute såpass länge som jag skulle velat - eftersom att jag fortfarande inte är helt pigg.

Så att jag nu inte tog hit dig i helgen beror mest på att jag inte var pigg nog i fredags. Jag tänkte att jag skulle fråga dig tidigt på lördagen ändå om du ville komma. Men jag vet att du inte tycker om att byta tåg och grejer och eftersom att det står ett krockat tåg efter tågrälsen så skulle du bli tvungen att hålla på att byta mellan buss och tåg. Vilket jag inte tror att du skulle vilja. Men jag kunde ha frågat, det vet jag. Förlåt BÄBY. Men jag kände när jag kom hem att jag nog ändå inte hade orkat haft någon sovandes hos mig, för jag behövde verkligen sova.

Och idag får jag skylla mig själv att jag sitter och fryser lite smått och är lite extra snuvig. Sånna smällar man får ta när man inte kan fatta att ens kropp inte är helt frisk än. Haha.

Men kort sagt. Förlåt om det såg fel ut att jag var på marknaden ändå :/


Dennis; Men det är inte så du äter :)
Jag; Haha nehe?:-O
Dennis; Du äter hela tiden ;D
Jag; Haha nejdå:-O Inte nu:A
Dennis; Men ta mig på orden :D
Jag; Jag gjorde ju det:-O
Dennis; Just det jag menar ^^
Jag; Haha bra:D
Jag; Trodde vi missförstod varann ;)

Konversationen är typ några månader gammal men ändå. Vi är ju så normala. Jag saknar min pojkvän.

GLÖM INTE ATT SVARA PÅ DAGENS FRÅGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0