I love it.

Idag blir det att åka till Västerås för min del, själv dock. Men jag måste faktiskt shoppa lite nu när jag väl har "pengar" för det. I vilket fall så kanske Amanda kommer och gör mig sällskap senare, det beror på hur lång tid det tar hos henne på lasarettet. Vore bra om hon kunde göra mig sällskap, slipper man åka tåg själv och sånt, haha.

Jag kan nog visa vad jag köpt sen när jag kommer hem, men ska bara hitta nå enkelt å lite halvbillig. För jag vill bara ha något nytt, hihi.

Men nu ska jag sluta, lär bortsa mina tänder och göra min i ordning. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Jo, jag tyckte det blev för tråkigt utan läsare så jag fick helt enkelt sluta skriva om det jag ville :-P fast jag gillar att skriva om det jag skriver om nu också, det är ju liksom ett intresse!

2009-04-09 @ 10:32:52
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0