I'm home and I'm happy!

Jag är hemma från Dennis nu. Dom typ 2senaste timmarna så stod vi ute med hans vänner, dock blev det lite kallt. Så det var skönt att sätta sig på tåget sen. Även om jag hellre hade krypit ner under täcket tillsammans med Dennis. Men jag hindrar inte honom från att umgås med sina vänner och inte heller vill jag "vara för mycket".
Ingen som förstår någonting nu kanske, men det är saker jag tänker på själv i huvudet ibland. Just feelings.

I vilket fall så blir det nog snart åka och shoppa. Eftersom att älsklingen så sött gav mig ett presentkort på GinaTricot, liksom en av de bästa affärerna också så en stor puss till honom. Men han visste ju att jag ville ha nya kläder också så, hihi.

I vilket fall så är jag trött. Jag skulle gärna lägga mig i sängen och kolla på film, men min dvd är så elak, så det blir nog inte av. Får väl kanske sitta här, oskönt. Men sant.

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0