It just run away

Har ni tänk på vad tiden verkligen flyger iväg? Ett år kan gå sjukt snabbt och en vecka behöver vi inte ens snacka om.

För ett år sedan - 08.04.02 så började jag och Tubbe att prata. Detta ledde till att vi blev störtkära men att jag sen fegade ur och ja. Men idag är vi brabra vänner och tack för det!
Detta känns som i förrgår, för jag minns allt så sjukt bra. Liksom ett år, det är ju länge..

För åtta månader sedan - 08.08.02 så började jag och Dennis att prata. Detta ledde till ja, ni vet till vad. Efter ca två månader så blev vi tillsammans och är det än idag. Firar snart ett halvår med andra ord.
Detta känns som igår. Då jag alltid fick samma svar när jag sa "jag är trött" Visserligen får jag samma svar på alla mina "jag är trött"-sms idag också, men det är inte samma ord han skriver, det han skrev då var sjukt. Men det hände en vacker dag och ja, jag är lycklig med honom.

Har ni vart med om det någon gång? Att ni helt plötsligt en dag inser att "OJ, detdär var ju ett helt år sen!"

Kommentarer
Postat av: natta

när jag läste (för ett tag sedan) att det var ett år sedan heath ledger dog så trodde jag att den som skrivit det var senil. tiden går så fort! trodde det hade gått några månader, men inte ett helt år...

2009-04-04 @ 17:36:25
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0