Jag är hemma igen.

Ja, jag är redan hemma och jag har inte en endaste lilla aning om vad jag ska hitta på ikväll. Jag vill tillbaka till min pojkvän.

I går så hoppade jag i alla fall på tåget 14.48 och Mikke&Makke gjorde mig sällskap, tillsammans med två andra killar. I vilket fall så fick jag skjuts av Mikke från tåget sen så att jag skulle slippa gå och möta baby. Det var ju snällt. Sen gick jag och Dennis hem så han fick duscha och fixa lite å sen stack vi hem till Ante och sen blev det ut med hela gänget + lite fjortisar. Ja, jag är lite emot fjortisar det är jag.
Vid 11 så gick jag och Dennis hemmåt och ja. Sov ;) Vilket var skönt. Tills jag vaknade och var medveten om att jag var tvungen att åka hem, buhu. Dock vet jag inte varför, men jaja. Nu får jag ju inte träffa människan på 2veckor, vilket är mer än hemskt!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: amanda

varför får du inte träffa han på 2 veckor då? :/

2009-04-19 @ 13:19:16
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0