Look at me now

Dagen har änsålänge gått som planerat. Hoppade på samma buss som Amanda imorse och så åkte vi till skolan och masserade varandra lite granna. Sen käkade vi lite snabbt och sen sprang vi + Cattis till stationen. Väntade in tåget och dumpade sen Amanda själv där.

Jag och Cattis gick i alla fall in på Åhlens och jag fick med mig lite smink hem och Cattis köpte sig ett par brills. Yes, sen dumpade hon mig och jag blev själv i ca 30 min tills jag hoppade på tåget och satte mig med min lillebror lillen då. Längesen men träffade honom nu, så lite saknar man ju honom faktiskt. <3
Mycket har förändrats också på honom, lillskiten har börjat snusa plus att han har fått sin efterlängtade tandställning, så nu kommer han bli lika snygg som jag ;)

Sen när han plus hans vänner dumpade mig i Sura, så blev jag i alla fall inte själv. Eftersom att Samme kom på och satt och pratade med mig en stund. Så idag har jag socialat mig lite extra känns det som. Synd bara att det är det ända roliga som kommer att hända idag, borde egentligen plugga. Men vet inte alls om jag orkar det nu liksom? Min första dag på ett LOV nu liksom.

Men vad händer hos alla andra ikväll?


Egopic från igår.

Kommentarer
Postat av: linneahhh

sv; jahaa, vilken tid var det då typ? =)

2009-04-03 @ 16:41:15
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: linneahhh

sv; då satt jag nog garanterat där ;D

2009-04-03 @ 19:22:12
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: linneahhh

sv; tack, hoppas på det jag med..

2009-04-03 @ 21:36:14
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: anonym

Fin du är

2009-04-04 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0