SVAREN PÅ FRÅGORNA!

Brukar dina vänner läsa din blogg?

Ja, vissa av dom gör det. Speciellt dom som själva har blogg :)


Har du gjort designen på din blogg själv?

Ja, helt själv faktiskt! Jag fick sitta och klura lite för att komma på hur allt funkade och så, men man kommer på det tillslut :)


Vad är det värsta du varit med om?

Oj, det beror lite på hur man ser det. Jag har en grej från när jag var liten som jag inte pratar mer om. Annars var det nog då jag höll på att drunkna eller då jag blev påkörd eftersom att det har gett mig lite rädslor och så. Dessutom misstaget att vara otrogen.. mer behöver jag inte säga!


Hur många har du legat med?

Haha, en. Min nuvarande pojkvän :)


Vilken är din favoritfärg?

Sån har jag inte ens, jag tycker om alla färger typ :)


Varför började du blogga?

Jadu, jag hade ju en blogg innan den här, som var som en dagbok tror jag. Jag skrev precis vad jag gjorde om dagarna, och om man kollar längre bak i den här bloggen så kan man se samma där. Men nu mot slutet så har det blivit för att skriva av mig om mina tankar och så. Jag tycker om att tycka till om saker, skriftligt. Haha


Din favoritblogg?

Oj, jag vet inte om jag har någon speciell favorit faktiskt. Men jag är mycket för att läsa lite djupare bloggar. Som t.ex så läser jag en pappas blogg han skriver om sin son som precis fyllt 19år, för ungefär 4månader sen så körde han av vägen och jag läser om hans väg tillbaka. Men jag läser även unga föräldrars bloggar :) Mest sånt tror jag det är faktiskt, haha. Men även mina vänner såklart!


Gilla du Coca Cola?

Love it!


Vad är ditt favorit klädesplagg?

Jag tror det är sånna enkla linnen från Gina Tricot. Dom finns ju i massa färger och dom går att ha både till leggings/bara ben eller byxor. Som baslinnen eller vanligt. Det är ju perfekt!

Vad gör du när du inte går i skolan?

Jadu, på helgerna blir det mest vara med pojkvännen, annars umgås jag med vänner. Men när skolan är slut och det är vardag. Så händer inte så mycket faktiskt. Blir mest bara hem och ta det lugnt.


Hur gammal är du?

Jag är 17, fyller 18 i november. Segt värre!


Kenza eller Blondinbella?

Ingen av dom. Jag läser inte den typen av bloggar :p


Vad vill du jobba med i framtiden?

Jag har ärligt taligt inte en blekaste aning!


Vart bor du?

Norberg, haha. Lycka till att veta vart det är :)


Vill du bli känd genom bloggen?

Nej. Jag skriver i min blogg för att få skriva av mig, inte för att väcka uppmärksamhet. Ärligt taligt så vill jag inte vara känd på något vis.


Vad tycker du om esth.blogg.se?

Haha, jag såg ju bloggen första gången idag jag. Så det är ju lite svårt att dömma än, tyvärr.


Om du skulle byta liv med nån, vem?

Oj. Jag trivs bra i mitt liv jag. Så jag vill helst inte byta med någon! Men för en dag så skulle det nog vara någon som typ Vanessa Hudgens för att hon är så sjukt fin och han snyggaste pojkvännen. Men då menar jag verkligen för en dag. För som jag sa längre upp, jag vill inte vara känd :p


Kallar du dina kompisar dumhuvve 1&2? Vad har dom gjort för att förtjäna det?

Hahaha! Bra att du tyckte det var kul och att jag inte var elak. Dom är några av mina bästa vänner och vi pratade om det idag faktiskt. Vi är så bra, för vad vi än säger till varandra "elaka" saker, så förstår vi att det är skämt, så vi tar ju aldrig åt oss av det. Dom är inte så smarta av sig egentligen, dom är riktiga nötter, men det är en av alla anledningar till varför jag älskar dom.

Jag har faktiskt aldrig kallat dom Dumhuvve 1&2 förut, jag kom på det när jag skrev just det inlägget. Hihi :)

Vad tycker du om homosexuella?
Jag har ingen speciell åsikt om dom, jag tycker dom är lik vilken annan människa som helst. Bara att dom gillar samma kön. Men vad spelar det för roll? Alla är vi olika :)


Tack för att ni ställde så bra frågor, haha. Det var faktiskt kul att svara på det! Är det något som är oklart för er som ställde frågorna, så fråga igen så svarar jag till er direkt sen :)


Kommentarer
Postat av: y u m m i i i e

hahaha yeeey =)

2009-04-16 @ 22:39:35
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: Crawfoord

Sv: Vad du svarar bra :) Mycket bättre än vad jag hade gjort :P

2009-04-16 @ 23:05:34
URL: http://oneismplecrawfoord.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Absolut kan jag det! Vad går du för linje?

2009-04-17 @ 08:23:29
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/
Postat av: Jamielee

Bra blogg :)

2009-04-17 @ 09:30:31
URL: http://pronovias.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

bra svar :)

2009-04-17 @ 10:30:28
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: natta

vilkan roliga frågor du fick, o vad kul att läsa svaren! :-)

2009-04-17 @ 10:41:08
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: ann

bra svar&frågor :D kram!

2009-04-17 @ 11:31:17
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra svar! :)

2009-04-17 @ 13:14:20
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: annirene

haha ja evve, vad har vi gjort för att du ska kalla oss dumhuvven :P ?

nej men jag är faktiskt ganska så smart, ibland iaf :P

2009-04-17 @ 13:16:53
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :)

2009-04-17 @ 23:48:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0