Tack!

Tack till alla som finns för mig så sjukt mycket.
Största tacken går till bästavän Cattis, AnnIrene, Amanda, Linneah och "Anna", jag vet inte säkert nu om det här är Dennis syster, men jag tror det.

Tacket till Cattis, AnnIrene och Amanda för att dom bara lyssnar och bryr sig.
Tacket till Linneah för att hon lyssnar, förstår och bryr sig, och dethär!
Tacket till Anna för;
" åhh! Det känns så jävla tråkigt! Du är en så jävla fin tjej och det kommer att ta lång tid innan han hittar någon som är så bra som du. Jag blir så ledsen när jag tänker på hur du mår nu.. Men det kommer gå över. Det känns inte som det nu men så småningom så gör det de. Tro mig! Du kommer att hitta någon jättefin kille som du kommer att älska så otroligt mycket! Hoppas att du tar dig igenom det här med mycket stöd från dina vänner. Kram Anna"

Tack till resten av folket som bryr sig och stöttar också.

Kommentarer
Postat av: amanda

:)

jag hoppas verkligen det löser sig imellan er.

<3

2009-04-05 @ 21:07:11
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: linneahhh

it's going to be okey <3

2009-04-05 @ 21:15:31
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0