The last day

Nu bär det snart av ner till mammas jobb, sen efter det så ska jag gå till bussen. Sen blir det till skolan och massera mina kära klsskompisar + få lite massage tillbaka. Sen följer jag med Cattis till tåget mot v-ås.

Det är nämligen så att Cattis ska till E-tuna, men för att slippa åka tåg själv så åker jag med. Så då ska jag även passa på att köpa lite smink i Västerås, med hjälp av Cattis. Sen åker jag hem igen. Eftersom att min älskling ska på krogen ikväll och fira sin nyblivna 19åriga vän. Grattis i eferskott till honom!

Nu ska jag i alla fall stänga av här.


Kommentarer
Postat av: annirene

svar: men då kan ni "normala" mænniskor komma till mig istællet :D

2009-04-03 @ 10:35:49
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0