Breath

Hemma från ännu en dag. Idag kände jag lite att aa.. det kommer bli ett jobbigt år. Även om jag på något vis fortfarande känner mig lugn för det. Kanske är det för att vi troligvis inte kommer komma igång så speciellt mycket innan vi sticker upp till fjällen nästa söndag. Fyfan vad skönt säger jag bara, en hel vecka uppe i fjällen, bort från allt. Bra start på skolan tycker jag, haha. Först ca en vacka plugg och sen fjällen en vecka, sen tillbaka till det vanliga.

Det ända som är tråkigt med det hela är att min mobil troligtvis kommer vilja dö och det tyder på att jag inte kan skicka sms hela dagarna som jag gör här hemma. Tro mig, det är faktiskt lite jobbigt för mig. Även om jag skärpt mig lite i skolan och kan vänta med att svara tills jag har tid, ibland, oftast. Så ja, jag kommer sakna det lite eftersom att min mobil laddas ur ganska så fort. Men men, det är så det är att leva fridluftsliv ;)

Är det någon annan som varit uppe i fjällen eller något liknande?

Nej, ska nog ta och göra något vettigt, borde liksom damsuga lite här på rummet och sånt. Det är inte alltid så smart att ha svarta möbler.

Btw så var nyss praktikungarna här, igeeeen. Men pappa sa som en vana nu att jag inte var hemma och då hade dom stackarna sagt "hon hatar nog oss", men tjejer.. glöm det. Jag hatar inte vem som helst!


Foto från förra året då vi i familjen var uppe på Helags.

Kommentarer
Postat av: N.L

sv: Hon var en kompis till mig, ingen jätte nära vän men vi brukade umgås och så :( Dog i en bilolycka för några dagar sen. Hon hade tydligen druckit och kört av vägen, tragisk och onödig död...det värsta var att hon bara var 92:a...

Känns så overkligt att hon är borta, men sånt som händer när man inte tänker sig för, tyvärr! :(:(<3

2009-08-20 @ 18:19:26
URL: http://nellysworld.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

Tack jag vet det bästa <3



du kanske hinner få tillbaka din mobil.

2009-08-20 @ 19:04:20
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0