Faith Hope Love

Färdig fixad är jag. Med för vad? Jo, för att ta bort allt smink igen. Jobbigt värre. Här satt jag och fixade mig för att jag skulle ner till Amanda och få umgås med mina brudar nån timme, då kommer pappa och säger att jag inte hinner det. Kul. För vi ska till Bollnäs, jag måste ta bort sminket innan vi åker, för det orkar jag ju inte ta bort i husvagnen. Bläää.

Nåja, jag får väl vara glad åt att mina älskade tjejer får käka god mat och kolla på MINA filmer, haha. Ses ju i alla fall på onsdag för då börjar skolan, redan, tro det eller ej ;o


Så ser jag ut, snart är jag osminkad. Igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, fin var du i alla fall och tråkigt att det var förgäves :P Hur mår du annars? Kram!

2009-08-14 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0