I need it

Vaknade till vid 6tiden imorsen sen tog det typ en timme innan jag somnade om. Varmt så ini helvete samt att det faktiskt inte var så lätt att somna när man var förbannad/ledsen. Men, det är smällar man får ta. Nu vaknade jag nyss upp utav att Cattis ringde mig. Hon berättade även att Orren kommit hem, så jag måste skriva sms till henne och se hur allt är med henne, våran Orren <3 Inte träffat henne på heeeeeeela sommarlovet ju :(

I vilket fall så börjar jag bli hungrig nu, så måste nog upp och käka. Sen duscha. Sen fortsätta störa mig på ett sms. Det är inte värt. Förstår inte hur man orkar. Vet inte varför jag nämner det heller, jag är bara sur.

Som sagt, ska dra..

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Orren har inga pengar i mobilenb så ring henne istället <3

2009-08-08 @ 13:10:35
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

hahah men vatten är bra :D

2009-08-08 @ 13:43:55
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0