Sweet dreams

Nu ska jag hoppa i säng med mig själv. Eller ja, jag ska dricka, gå på toa och borsta tänderna innan. Om ni ville ha detaljer.

Imorgon blir det en lektion i skolan, sen iväg med bästa till Västerås och käka på donken. Sen när jag kommer hem far jag väl troligtvis iväg upp till Kungsberget och kollar in Uphill Cup. Så jag kommer hem på söndag. Vet inte om jag skriver mer imorgon eller hur det blir. Ni märker.

Om inte annat så kaaanske datan följer med den här gången, haha. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja, tyvärr tänker inte alla helt klart :( Tycker mest synd om hennes föräldrar, jobbigas för dem!

Men ha det så bra i skolan, själv är man ju klar med den skiten ( för en stund iaf) (a) :)

2009-08-20 @ 22:23:52
Postat av: Elin =) 17 år och blivande mamma

SVAR: nej det kan vara ett rent helvete ibland men det är värt precis allt besvär endå=) <333

2009-08-21 @ 10:38:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0