The end with you

Morning focks!

Egentligen har jag varit vaken längre, men har inte orkat. Jag käkade nyss frukost i alla fall. Och det är varmt.

Jag har ingen aning om vad som ska hittas på idag, har inte nån plan direkt. Antingen blir jag kvar hemma eller så sticker jag iväg någonstans sen. Typ åka moppe till ehm...skåne? Haha, fan vad roande då, eller inte. Sak samma.

Nu kan inte Sebbe sabba mitt folkrace snack, för nu vet jag att han är där. Åker för fulla muggar (skulle inte förvåna mig om han slår dedär älskade banrekordet nu igen då?;)) som alltid. Kan bli så om man blir arrrrrgh! Haha. Men ja, hoppas bara att han slår rekord och inte kraschar. Vad som helst kan ju hända. Kanske ska ta moppen dit å kolla? Hahah, skulle ju typ komma fram när dom åkte hem :p Sak sammal. Han kommer hem helskinnad, det gör han alltid.

Fråga inte varför jag snackar om dedär. För det vet jag inte. Nu ska jag sluta. För jag har inget att skriva. Hoppas alla mår bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0