Uppsala

Det blev Uppsala igår, så jag var glad. Och är glad för den delen med men, haha.

I vilket fall så tog vi och stack dit med brorsans nya Passat som han böt till sig igår, även om han liksom böt till sig en ny A3:a tidigare i veckan men, ja, man lär väl testa alla bilarna. Passaten fick mycket blickar och många pekande fingrar, haha. Även om vi hade en vanlig bil mitt bland alla jänkare.. Kanske var det en anledning, eller så var det för att bilen är fet.

Nåja, nu ska jag tvätta mitt ansikte tror jag för jag slocknade direkt när jag kom hem igår, han bara gå på toa sen slängde jag mig i sången direkt, alltså med smink på. Haha.

Men hur är det med er då? :)


Jag såg ut såhär


Och Sebbe såg ut sådär ;)
(blind jävel)


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

träffa du sebbe igår eller?

2009-08-23 @ 14:46:18
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

jaha vad tråkigt :/

2009-08-23 @ 15:35:14
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0