Don't upset the rhythm

Hemma igen. Gick fort idag och självklart så var jag klar när klockan var runt fem i halv elva, hej det går ingen buss halv elva utan jag fick gå runt i affärer i Fagersta en timme liksom, kul liv. Jag kollade på allt från kläder, barnkläder för småslantar (varför såg man inte den affären innan vi åkte till Elins dop?), ringar - typ sådana bröllopsringar för kring 48000:- Vem har råd med det då? Det är ju inte direkt bara en ring man ska ha om man gifter sig, vad kostar inte kläderna liksom? Och att fixa hela bröllopet, jaja. Jag ska inte klaga. Finns ju rika folk också ;D

Sen åkte jag i alla fall hemåt och nu sitter jag här. Funderar på vad jag ska göra idag. Baka? Äta? Dricka? Ja dricka i alla fall - ska jag göra nu. För jag är törstig ni vet.

klicka?
JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0