mån.tis.ons.nyår- 2010

Ja.. vad ska man säga. År 2009 är snart slut, jag som tyckte att det nyss började. Och alla vuxna säger att tiden bara går fortare och fortare ju äldre man blir, läskigt eftersom att jag tycker det går FÖR fort redan nu.

I vilket fall så har väl inget speciellt hänt hittills. Började med att fika och byta julklappar i fredags när jag kom hit. Sen åkte mamma och pappa hemmåt och jag blev kvar här. Har alltså vart här en helg nu då. Och idag så har jag inte gjort så mycket mer än å vara inne i stan med Sebbes päron + lillebror. Blev en hel del nyårsmat och sånt smått och gott.

Sebbe är på jobbet och kommer väl säkerligen inte hem förrän runt sju som vanligt. Skulle inte tror att han tänker sticka hem tidigare i alla fall, men vi får la se :)

I vilket fall. Som ni ser där uppe i rubriken - det är snart 2010, hur man nu ska säga? Man kan ju inte säga 010 precis som man sagt 09? Eller? Ja.. blir väl till å säga 2010 då? Jobbigt ;)

Nej, nu ska jag väl sysselsätta mig med något. Eller bara vänta på maten - kyckling <3


Kommentarer
Postat av: linneah

åh jag tycker om mat. speciellt...mat

2009-12-28 @ 16:09:52
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: cattiisEriksson

ja det ska verkligen bli mys, ring mig nån dag :(

2009-12-28 @ 18:17:56
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: ida

god fortsättning :) allt bra med dig? ställ gärna frågor i min frågestund.

2009-12-29 @ 19:38:39
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0