sjuker

Japp, jag har gått och blivit sjuk. Igår fick jag lov att somna med feber som löd - låg under ett täcke, en filt och inmosad i elementet. Jag var kokhet men hade gåshud och var lite fussen. Ja, lät det inte underbart? Jag älskar verkligen att försöka somna med feber. Nooot!

I vilket fall så kom Lollo hit igår. Ska ha henne här några dagar, trist att hon kom just när jag skulle bli sjuk. För jag kan ju säga att det inte var det roligaste att gå upp vid tio och gå ut med henne, jag är helt slut! Just nu sitter vi här i sängen och är slöa. Eller ja, hon sover här i sin "korg" men ändå.

När mamma kommer hem ska vi väl i alla fall göra ett försök till att baka en massa, får väl se hur det går för en svag liten Evelina som jag.

Kul att veta..

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Låter ju super att du mår bra nu, alla förtjänar det!! God jul :)

2009-12-21 @ 11:34:58
Postat av: amanda

KRYYA <3 vad ska ni baka? : )

2009-12-21 @ 14:22:48
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0