SNÖ <3

Så säger jag idag. Det är vitt överallt, vägar, gräs, hustak, träd. Är det inte för underbart? Jo klart det är.

Jag har inte ett skit att skriva. Förutom att jag kan skvallra om att mitt jullov på tre veckor börjar om två dagar. Jag har en pojkvän som är rik så vem vet jag kanske får en liten julklapp i alla fall - fast det har han ju alltid sagt att jag ska få men ändå.

Imorgon blir det att börja dagen med Body balance på idrotten, sen är det svenska där vi troligen ska kolla på film? Lunch. Historia - fika + film. Sen är dagen över, jiho. Sen är det liksom fredag. Vad består fredagen av då? Joo, börja kvart över tio, ska få reda på betyg i kursen och julpyssla. Sen ska man käka och glo på juljippot och sen är det lov. Slappt. Tro mig.

Ska bli skapligt jävla skönt. Samtidigt som, vad ska jag göra på lovet? Ev. åka ner till Elin någon helg eller så sen blir det troligen nyår i Uppsala som baby bad lite sött om idag.

Skit samma. Jag ska väl kila. För hade jag mycket att skriva? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0