The big city

Blev att åka över till Västerås efter praktiken, fick med mig mitt legg och ett par skor hem. Känns rätt GREAT! För det om jag ser ut som ett helt jävla spöke på bilden eftersom att den är kritvit, tro mig. Utan överdrift, mina ögon och ett stärck som munn är vad som syns. Kassa skatteverket, tumme ner på dom!

Nåja, skorna var brao. Jag hittade till och med ett par med får innuti (fodrade) och det är ju ett stort plus på mig, för jag brukar sällan hitta skor som funkar bra i kylan. Men nu får vi hoppas. Håll era stora tummar för min skull.

Nåja nåja, en duktig pojkvän har man också, han jobbade över idag. Ja, det har han tänkte göra mycket mer också, han är lite galen minsan. Men vad gör det? han är ju bra på alla sätt å vis så. Alla ;)

Aa å sen vill jag bara att du, Sebbe, säger till dina vänner att jag är tacksam för hur dom är mot mig. Jag är så jävla glad att jag för en gång skulle har en pojkvän som har kompisar som kan acceptera mig ( eller låtsas jävligt bra i alla fall annars ) för det känns sjukt mycket bättre när jag vet att jag kan prata/umgås med dom utan att tänka speciellt mycket på vad jag säger/gör. För som sagt, dom verkar acceptera mig som jag är och det är toppen. Visserligen kanske det inte är så konstigt med tanke på att ni är jäkligt konstiga hela aa-hej-tuna-folket. Men som sagt va, ni är bra. Så tack för att ni låter mig smyga in lite i ett hörn :)

Men nåja, nu ska jag kela lite med Lollobus innan baby kommer till datan och läser mitt "fjäska-för-sebbes-kompisar"-inlägg ;) Haha. See ya!

Kommentarer
Postat av: amanda

skor som du kan matcha till din fina jackis, haha :)

2009-12-01 @ 22:01:34
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0