1 februari

Det tyder på att snart så blir två till av mina kompisar 18år.
Det tyder på att snart så är det alla hjärtans dag.
Det tyder säkert på mycket mer också.

Men ja, vi är inne i andra månaden på år 2009. Och jag har fortfarande ingen speciell känsla av att det är ett nytt år. Konstigt men sant.

Förhoppningsvis så får jag snart en ny säng i alla fall, men den är dock bara tillfällig tills jag får en helt ny. Haha. För det är så att den jag har nu, den är väldigt liten och väldigt hård. Eller vad säger du Cattis? Så nu ska jag få en som i alla fall är typ oanvänd och större. Skönt!

Jag har egentligen inte ens någonting att skriva, bara att det är söndag. = skola imorgon. Usch!

Nog för mig, jag skriver ju inte ens någonting. Haha! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea ;>

Tänk att det redan är andra månaden. Tiden går verkligen snabbt och snart är det sommar :D <3



sv; det tror jag inte ;)

2009-02-01 @ 13:54:59
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: annirene

fan vad drygt med skola :/ men imorron är det måndag, sen på tisdag fyller carro, sen är det onsdag med massa redovisningar, sen är det torsdag och min dag, sen är det fredag och helg :D så jag tror den här veckan kommer gå rätt så fort :)

2009-02-01 @ 16:32:06
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0