hemma

Skolan sög hårt idag! Om jag ens kan kalla dagens "skolgång" som skola? Nja, jag tror faktiskt inte det.

Inga lektioner, och redovisningar som ingen kommer och tittar på. Hur kul är det att göra arbeten när ändå ingen annan vill se dom? Precis, hur tråkigt som helst!

När jag tänker på det nu. Jag hade hellre gjort ett eget arbete om det än en stor Monter som alla ska få läsa på. (Även om ingen gjorde det) Visst, det är inte alltid så kul att göra arbeten heller, men hellre det än något helt ovärt som bara kunde få betyget G.
"Ja men ni som har varit här och redovisat får ju G, men mer än så kan ni inte få" - Ja men tack för det då!

Jag skulle gärna få in ett fett stort MVG pga att vi var där och redovisade BÅDA dagarna. Och till och med missade en lektion pga det. Ja, det är tillåtet att vara sjuk. Men det är ju lite genomskinligt att de som ska redovisa är det, på samma dag? Ja, eller ännu mera genomskinligt att en av gruppmedlemarna var i skolan, men inte på redovisningen. TACK TILL VÅRAN ÄLSKADE GRUPP SOM INTE ENS BETER SIG SOM EN!

Men ett plus till mig, AnnIrene, Pernilla och P. Som skötte allt själva. ALLT!
Förlåt, men jag blir sur på att ingen annan av dom tre som KUNDE vara där, var där.

Nog om arghet. Jag saknar min Dennis och jag vill åka dit nu. Men jag vet inte hur det blir med den saken. ♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ni var iaf bäst som var där <3

2009-02-04 @ 19:09:04
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

ja det blir nog fan det, eller typ lämna in båda och sedan köpa en ny eller nått. trött på den här iallafall.

2009-02-04 @ 19:15:55
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0