Lyckliga jag!

Jag tänkte på det nu.

Alla mina vänner sa alltid "det kommer bli ni!".

Hela tiden sa dom det.

Men det fick mig ändå inte att förstå,

att det skulle bli såhär.

Jag är så sjukt jävla lyckligt lottad!

Lyckligt lottad som har fått den sötaste pojkvännen.

Den mysigaste pojkvännen.

Den pojkvännen som verkligen älskar en,

för den man är.

Han vill inte ändra på något,

han vill ha mig som jag är.

Han bryr sig inte om jag går upp några kilon.

Han bryr sig inte om jag går utan smink.

Han bryr sig inte om jag går i mjukisbyxor mitt på stan.

Han håller mig ändå i handen och visa för alla,

att det är vi. Han och jag.

Att han vill ha mig.

Mig som jag är.

Utan smink.

Utan fin klädsel.

Utan denna "perfekta" kroppen.

Han visar att han älskar mig.

Inte min utsida.

Även om han nu säger att;

"du är alltid fin i mina ögon"

- han älskar mig. Hela mig.

Oavsett vad, så är jag vacker i hans ögon.

Oavsett vad, så är det hela mig han älskar.

Och även om jag har har gjort mitt största misstag mot honom.

Så tog han tillbaka mig.

Det är ett tecken på att han verkligen älskar mig.

Han vill ha mig kvar, även om det blir knas.

Även om vi skulle bråka, skrika och vara osams.

Så skulle vi kämpa, det vet jag.

Jag känner att det kommer vara så.

För har vi klarat oss igenom "detta",

så klarar vi nog det mesta.

Jag älskar min pojkvän.

Han är det bästa som har hänt mig.



Allt i detta inlägg är skrivet av mig.
Ta ingenting utan att fråga! ©


Kommentarer
Postat av: Daniel

tack tack :)

2009-02-10 @ 23:48:58
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men det är så det ska vara! Då håller det nog sig lääänge läänge :D

2009-02-11 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0