Mer bakning!

Jag ringde till min kära mor nyss och bad henne köpa med sig lite grädde hem. Så med andra ord blir det väl kanske lite efterrätt om man kan kalla det så. För nu har jag använt mina mästerkunskaper till att baka en kladdkaka igen. Visserligen är det för enkelt för att kalla mästerkunskap att klara det, men jaja. Jag vill låta lite bättre än vad jag är. Haha.

Bara hoppas att det blir någon god mat också. Önskar att jag var hos Dennis, där äter dom alltid annorlunda mat. "Finmat" för min familj. Vi äter typisk husmanskost eller vad det heter. Men dom äter alltid massa gott kött å mmm. Mums! Men jaja, jag klagar inte på mamma och pappas mat, men lite tråkigt är det allt. Men ja, "finmat" blir det nog inte för våran del idag. Blir det bara på nyår ungefär. Men man kan ju hoppas på tacos kanske?

Vad brukar ni äta?

Men nu ringer nog klockan till min efterlängtade kladdkaka snart, så nu lär jag sluta. Ha det bra! ♥



Nu ringde det!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha så äre för mig också, jämt hos victor äter dom typ kött,strips/potatisgratäng,vitlöksbröd,tzatsiki,sallad m.m . här blir det oftast tråkig mat :P

2009-02-20 @ 18:31:54
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0