tjuvlyssnat.se

Jag satt och kollade runt lite inne på tjuvlyssnat och hittade denna:


Fyra killar ~18 sitter och diskuterar olika tv-program. Efter en stund kommer samtalet in på Miami Ink.

Kille 1: De som tatuerar sig i Miami Ink är ju fan helt sjuka.
Kille 2: Ja vafan allt ska ju symbolisera något! Kan de inte bara göra en tatuering för att den är snygg eller?
Kille 3: Ja typ "Min brorsas tjejs mosters kusins killes kompis körde i diket med sin Volvo 240 och nu vill jag ha en tatuering som symboliserar det".
Kille 4: Ja eller hur, och så tatuerar de in något som inte har ett skit med det att göra... typ en jävla pingvin eller något.

- Kan inte sluta störa mig på den där låååånga "min brorsas tjejs mosters"... Haha!

Men det var inte det jag menade. Tattuera in något som symboliserar eller bara något snyggt. Vad gör ni helst? Jag kan säga att jag kan göra båda sakerna. Dock så skulle jag inte göra en pingvin om jag kört i diket, så länge jag inte körde i diket för att det stod en pingvin på vägen(haha!) Men det är ju mindre troligt.

Att skriva in sin kärleks namn då? Kan man göra det? Jag menar, tänk om det tar slut. Hur kul är det då? Speciellt om man skaffar en ny pojk-/flickvän så står det en annans namn i ett hjärta eller liknande. Nja, det skulle aldrig falla mig in.

Dock så kommer jag och Cattis tattuera in något som har med oss att göra, för våran vänskap är sjukt stark. Men även OM den skulle ta slut, så är det inte så att någon annan kommer känna sig dum för att det står något som har med henne och mig att göra, på mig. Det är ju liksom bara ett minne då. För vi har gått igenom mycket, vi har massa minnen. Dom bästa. Så jag kommer inte tveka på att göra den tattueringen.

Jag fyller 18 i november, pengar ska fixas. Sen är det bara tattuera!

Vackra sak, sån skulle jag lätt kunna ha!

Bilden är tagen från Google. ♥


Kommentarer
Postat av: natta

både och, något som på nåt sätt betyder nåt men snyggt ska de ju vara:)



sv:tack!

2009-02-12 @ 12:57:56
URL: http://saviluotos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag har ju tänkt på typ en sån på bild jue, men valde bort den för hittade blomman ist.

Men längtar tills du fyller , då blire gadda sig.

2009-02-12 @ 15:58:27
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: annirene

man vill ju tatuera in något som man vet att man inte kommer ångra senare, typ om man skulle tatuera in sin pojk/filckväns namn, det skulle inte vara så roligt att ha kvar om det skulle ta slut :/ jag själv ska tatuera in mitt stjärntecken i nacken för det är ju inget jag kan ändra på :P

2009-02-12 @ 16:00:36
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0