7/1 -09!

Nuså.

Jag kom på en sak. Nu när jag och N har setat och pratat om det ett tag. Kan man verkligen bry sig för mycket? Eller ja, jag vet att man kan bry sig för mycket. Men jag menar, jag är en sån som verkligen alltid bryr mig. Lyssnar, stöttar osv. Och det är inte bara till mina närmaste vänner jag gör så utan även till främande människor ibland. Men gör jag fel då? Det kanske är jobbigt för dom som mår dåligt då istället? Eller så är det kanske så att alla människor kanske inte vill prata med just mig om sina problem. Och det förstår jag ju, jag är ju inte precis så att jag sätter mig och skriver med en villt främande människa om mina problem. Vissa gör så, har jag märkt. Men jag skulle aldrig göra det.

Men om jag nu bryr mig för mycket. Bör inte folk säga åt mig att sluta? Jo. Så som jag sa till N:
Jag tänker inte sluta bry mig, så länge inte någon ber mig om det. Jag är född till att bry mig, så då tänker jag fortsätta.

Rätt inställning eller är jag ute och cyklar och skrämmer iväg folk? Haha. Ja, det var ju ett till sånt är inlägg som inte har med någonting att göra. Men nu ska jag väl dricka upp min cappuccino och sen ska jag borsta gaddarna och fara till tandläkaren. Vad ska ni göra idag?

Hejhej ♥

Kommentarer
Postat av: natta

sv:nej men alltså, det känns som du alltid svarar "rätt" på krångliga frågor... haha, jo men du vet..



tex, om nån skriver om nåt sorgligt o tråkigt på sin blogg så kanske jag frågar om det, o då kanske den personen tror att jag är nyfiken fast jag egentligen bryr mig. om du fattar?:)

2009-01-07 @ 13:19:02
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: natta

sv;du har helt rätt:)



kram på dig.

2009-01-07 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0