now i just wanna strangle you

Min lärare sa så till mig i fredags, jag tyckte det var elakt. Men jag får väl skylla mig själv när jag inte kommer på vad jag har för hobby. Isch.

Ja, jag har faktiskt knappt någon hobby. Jag har inget att kalla en hobby. Vi skulle berätta om något som inspererade alla i klassen. Så det kunde vara en hobby, eller ja, vad som helst. Min lärare försökte i alla fall hjälpa mig att komma på något, frågade om vad jag gjorde på fritiden - ehm, sitter vid datorn? Det är typ det jag gör. Hur tråkigt det än låter, så är det sant. Sen fick jag frågan vad jag hade för favorit sak i mitt rum - sängen!

Det är faktiskt sant, liksom mitt rum är tråkigt, jag har min älskade dator ja. Men jag skulle nog hellre ha en säng än en dator, en dator är kanske roligare, men tänk om man inte hade en säng. Den är bra till mycket. (tolka hur ni vill!)

I vilket fall, vet inte ens varför jag kom in på det. Men får en lärare äns säga att den vill strypa sin elev? Haha!

Kommentarer
Postat av: Elin=)

sa hon att hon ville strypa dig :S? vad äre för kärring:O

2009-01-27 @ 23:15:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0