tråkigt mycket jag har i hjärnan? nej kanske inte

Varför bara känner jag att jag vill skriva hela tiden när jag ändå inte ha något vettigt att skriva? Jag tycker verkligen om att skriva tror jag, för jag kan skriva massor! Det tror jag i alla fall att min älskade Dennis är skaplit medveten om vid dehär laget. Visserligen så skriver jag känslor då, inte ... blogg.

Men vet ni vad, jag satt och läste lite i min blogg igår och nu hade jag tänk att sitta och göra lite kategorier tror jag. För att OM, det är så att någon letar efter något speciellt här, så kanske det blir lite lättare då. Låter det bra? Vilket fall så ska jag fixa det nu.

Kommentarer
Postat av: natta

du har gjort om igen,haha, fint(som vanligt)



sv:haha, det tkr jag med!

kategorier är alltid bra:)

2009-01-28 @ 21:45:23
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: natta

sv:3-4 blir väl helt lagom!:) sedan är det ju bara att lägger till/tar bort om det behövs:)

2009-01-28 @ 23:42:33
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0