Give it to me

Från att jag skrev mitt förra inlägg så låg jag och sov lite fram och tillbaka i baksätet på bilen ända till typ 4. Sen kom mamma, pappa och bror tillbaka och vi åkte hem. Mycket jag såg utav rallycrossen. Verkligen. I vilket fall så kom kusin 2a!
 
Mitt humör är inte på topp idag. Eller ja, jag pratar som om allt är asbra på typ msn å skit. Men här hemma säger jag typ inte ett ljud. Jag orkar inte. Just nu vill jag bara flytta in i brors lägenhet så jag får tänka. Ensam. Elin har sagt mycket idag som jag faktiskt tror att jag måste tänka till på. Jag måste nog försöka. Även om jag tvekar på att jag kommer klara det. Alltid värt ett försök.

Sen är jag sur för att jag kan sitta och säga till alla andra att "ibland måste man faktiskt gå vidare också" Men jaha, om det är så jävla lätt, varför fan gör jag det inte själv då?!

Fan vad sur jag blir. Men nej. Jag ska sluta beklaga mig här över bloggen. Alla borde inte få veta hur jag mår. Alla vet ändå inte hur jag mår. Men ja, det är rätt lugnt. Jag lever trots allt och mitt liv är faktiskt inte too bad. Även om det låter så på mig. Jag är nog glad trots allt. Jag bara vill klaga av mig lite av allt som jag kan vara bra på att hålla inom mig.

So make up your mind cause it's now or never


Kommentarer
Postat av: linneah

det märks att du behöver prata av dig evve, du vet var jag finns <3

2009-07-26 @ 20:49:34
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0