I don't belive you

Det börjar med att Amanda klagar på att jag inte uppdaterar. Sen kommer Linneah också. Så, vad gör man inte för sina vänner? :)

I vilket fall så stack nyss Amanda. Hennes man väntade på henne utanför så att hon skulle slippa gå själv, det kallar jag sött! I vilket fall har vi fått ta igen lite skratt vi missat. Vi kollade på en film med sötaste hunden i och så kollade vi på I taket lyser stjärnorna. Sen mosade Amanda en harkrank(?) som hon var väldigt rädd för och sen innan hon stack så körde hon spanska fyllan här på golvet. Tror brors grannar tycker om det(a) Förlåt!

I vilket fall så har jag lekt lite modell idag innan pandan kom hit. Tycker John hade så bra bakgrunds väggar här hemma så jag stal lite av dom. Men nej vet ni vad, min mage börjar göra ont. Så jag ska nog joina både Sebbe, Tommy och Dennis. Alltså sova. Tror det lockar mest just nu. Men innan det:









Sist men inte minst, Sebbes favorit.

Sist MEN minst:

SÖTAST!
Tagen från google.se


Godnatt för nu börjar min mage göra ont...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0