I just love the thought..

Amanda klagar på att jag inte ha uppdaterat något idag, ska hon säga. Hon som bara lägger upp typ ett inlägg om dagen medans jag brukar hålla igång med typ 3. Okej, det är olika från dag till dag för oss båda så jag kanske inte ska klaga.

I vilket fall så vill jag ha en fest, där jag äntligen får supa aset av mig. Sebbe sa att det är folkrace festival nästa vecka och han skulle supa hela veckan, inte lite frestad man blev då heller liksom. JO!

I vilket fall är jag avundsjuk på Linneah också, hon umgås med sin pojkvän. Tänk om jag också kunde det. Hade räckt om jag umgicks med Dennis. Han är som en pojkvän för mig, i mina ögon. Även om det var en vecka sen vi började leva våra egna liv så har jag inte riktigt vänjt mig vi tanken.

Nåja, jag börjar längta rätt mycket tills jag fyller 18. Vill kunna åka på kryssning, gå på krogen och allt dedär som alla mina vänner kan, men inte jag. Det känns en del att sitta hemma medans man vet vad alla 18-åringar gör. Till och med Makke har fyllt 18 nu. Så nu fan är inte bara Norberg/Fagersta folket 18 utan även Hallsta folket, usch vad orättvist.

Sak samma, jag ska steka kassler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0