I'm sorry for, not being myself

Jag är värsta hyper liksom jag fick till och med Linneah att kalla mig toker. Sure liksom.

Jag är lite arg också, jag vill ha Car Tuning Studio. Typ nått sånt? Man stylar i vilket fall bilar och jag tyckte det såg kul ut. Men jag fick nyss hem det men aa, då funkar det inte! Skit på dig jävla cpprogram. Men jag håller på att testa igen. Så det är lugnt.

I vilket fall är jag partyy sugen. Typ supa skallen av mig. Satan vad skönt. Vakna upp och inte minnas ett skit. Okej, då har det gått för långt. Men ändå. Jag vet inte.

evelina , säger (16:21):

Haha men duu, fett nice

L. säger (16:24):

hahahahaha

jag garvar ihjäl mig

får ingen luft

evelina , säger (16:24):

ANDAS!

Svar till Anna:
Haha tack, kan nog behövas att folk hoppas lite åt mig :)

Jag sitter å dunkar musik nu igen, så mina inälvor skuttar runt. Jag måste äta. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag är fräään :D

2009-07-23 @ 18:14:25
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: ja jag vill också att det ska bli september nu=O tiden går så sakta ju =( men om ungeför 9 veckor så kommer våran lilla ängel=D<333

2009-07-23 @ 20:25:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0