Morning people

Godmorgon!

Eller ja, jag vaknade inte precis nu. Jag har hunnit käka frukost, borsta tänderna, borsta håret, byta om och damsuga vardagsrummet här. Egentligen tog jag fram damsugaren för att jag skulle damsuga av datan, som för övrigt ser ny ut nu, men det behövdes i resten av rummet också så. Men som bror sa, jag måste ju på något vis betala hyra för att jag får bo här ;)

I vilket fall så borde jag typ springa ner på ica och köpa typ juice eftersom att jag blev tvungen att dricka vatten till frukost. Vilket jag är rätt van med, men det är inte så gott. Sen vill jag typ ha popcorn. Men vi får se hur det blir med ork. Nu ska jag läsa lite bloggar å sen får vi se vad som händer.

Svar till Pappa Lunkan:
Haha jaa klart, å dady.. Jag saknar dig :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej,

Söt Blogg!

Kika gärna in på min blogg:)

2009-07-28 @ 13:42:48
URL: http://nattahpalm.blogg.se/
Postat av: pappa lunkan

det är bara att säga till när, så säger jag om jag kan ;)

2009-07-28 @ 14:23:46
Postat av: amanda

sv: nja, jag sa ju att ni var som att ni var tillsammans o allt men du satt hela tiden o sa att det var komplicerat o du fattar inte osvosv..? men då hade jag alltså rätt på ett sätt o vis eller hur? :p

2009-07-28 @ 15:54:15
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0