Now I don't know anything anymore..

Tänk att mina tankar alltid ska fara iväg så långt. Till happy endings eller till hemska mardrömmar. Just nu kan jag ju bara meddela er om att mina tankar står stilla.. eller mer åt hemska mardrömmar.

Jag tycker inte om mitt liv.

Okej nu borde jag sluta vara såhär. Borde förstå att jag kanske borde tänka tanken på att gå vidare. Glömma Dennis och bara leva mitt nu. Inte vårat. Men hur lätt är det då på en skala? 0% kan jag säga på en gång. Jag kommer aldrig kunna glömma.. Jag vill inte ens gå vidare. Varför gå vidare, bort från mina lyckligaste månader, dagar, sekunder, i mitt liv? Kan någon förklara varför jag ska gå ifrån det? Nej det är det ingen som kan. För.. Fan.

Alltid kommer jag le åt tanken av han och mig. Tanken av våra mysiga stunder, våra kyssar, våra skratt. Jag kommer alltid le åt våran första natt tillsammans, våran första dag vi umgicks liksom. Jag kommer alltid le åt ALLA dagar tillsammans med honom. Till och med åt den dagen då han sa stopp. Till och med den dagen kan jag le åt för han fick mig till och med att le den dagen. Tro vad ni vill.

Jag önskar bara att jag kunde le lika mycket nu. Men nej tyvärr. Jag hänger läpp här. Jag får vara glad åt att jag antagligen redan fått mina sista kyssar, min sista natt i hans famn. Ja.. Jag antar att det kommer ta sin lilla tid för att gå vidare, bort från den bästa tiden i mitt liv. Jag antar att jag kan glömma att hoppas. Jag antar att våra sista ord är sagda.

Ja okej, vissa kanske tycker att jag överdriver nu. Men nu är det såhär, jag vågar inte hoppas på att det här ska bli bra. För då kommer allt bara bli värre. Jag vet. Mina tankar kan säkerligen bli till verklighet. Så får jag inte säga, för Dennis om någon vet hur hemska och cp tankar jag kan ha i mitt huvud ibland. Så jag hoppas att dom inte blir verklighet? Men en av dom blev trots allt det..

Det skulle ha varit 9månder idag. Klockan är över 00.00. Det är 6 Juli idag. 9månder sen som jag fick dedär sms:et om att din flickvän skulle sova så gott. Tro mig, jag sov bättre än någonsin den dagen, första dagen i mitt liv då jag hade en pojkvän som låg en bit bort och faktiskt tänkte på mig. Tänkt på oss.

Det finns inget oss längre. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha, men det är ju sant klockan var över 12 och alltså är den 6 juli.. inget jag snodde av dig, vi snackade ju om det på msn så då skrev jag det på bloggen. Tyckte det var något vettigt att skriva i bloggen iaf..

2009-07-06 @ 13:37:58
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: amanda

svar : så nu har jag ändrat iallafall..

2009-07-06 @ 13:51:18
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Jenny

usch.. att behöva leva utan den man älskar är väl troligen bland det svåraste, eller kanske rent utav det svåraste som finns. har läst igenom dina inlägg de senaste månaderna nu, och jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska säga.. mer än att du verkar vara en stark tjej. glömmer gör du nog aldrig, men någon gång går du nog vidare. visst, det tar tid.. men tillslut vaknar du upp en morgon och märker att det faktiskt inte är så svårt att andas utan honom längre. att världen har så himla mycket mer att ge. det gäller att ta en dag i taget och att inte tänka på det så mycket. jag vet, lättare sagt än gjort.



när det tog slut mellan mig och mitt ex så kände jag precis som du. jag VILLE inte ens gå vidare, för jag tänkte att "vad finns det att hämta i livet som är bättre än honom?" det är så himla svårt att se det när man är ledsen och olyckligt kär.. men det finns alltid mer att hämta. det tog faktiskt inte mer än ett halvår innan jag kommit över mitt ex, och träffat en ny kille. världens finaste, som jag nu varit tillsammans med i 1 år och 8 månader. och jag är fortfarande nykär!



det jag ville få sagt var väl att.. ge inte upp, håll inte fast för hårt vid det förflutna. för är det meningen att det ska vara ni två, då blir det ni två igen.. om inte, så finner du något bättre någon gång i framtiden. kram på dig och ta hand om dig!

2009-07-06 @ 18:57:47
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0