Some years back

Jag hittade min gamla mp3 här hemma jag, så jag tänkte att jag skulle se vad jag hade för gammal bra/dålig musik i din. Och självklart är det bara massa låtar som passar in just nu.. Kan nog beror på att jag aldrig haft tur i kärlek innan Dennis så..

Men här är ett smakprov på vad jag lyssnade på för några år sedan, haha!


Espen Lind - Unloved


RMK - Den Sanna Kärleken


Rock Ryders - Don't You Know


Kewd - En Ängel Från Ovan


Anton och Affe - Låt Oss Leva Förevigt


Arash - Min Himmel


Emilia - Var Minut


Dj Carlee - Tell me where you are


Cascada - Another You

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

haha men det blev ju as bra, jag skulle ju kunna koppla in i min cdspelare men palla :p



haha låten som du har döpt till kewd heter mio i min data ;p

2009-07-02 @ 08:55:07
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

jag vet inte, inte på fredag iallafall, markus kommer så ska väll försöka bli sams med han sen kanske jag ska träffa olga hanna och becca på kvällkanten :)

2009-07-02 @ 16:30:12
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0