This aint happening..

Är det bara jag som fått för mig att ALLA verkar göra slut nu eller? Det är galet, men jag vet 2Evelinor + mig som har splittrat från sina pojkvänner, liksom aa okej. Och jag tror jag ska sluta klaga för en av dom hade liksom varit tillsammans med sin pojkvän snart 5år och dom bodde tillsammans, inte nog med det, dom var förlovade. Liksom när fan är man säker i ett förhållande? Jo, aldrig.

I vilket fall ska jag börja fixa mig nu, måste inte direkt stressa med tanke på att klockan bara är tre och ja, jag vet inte ens när jag ska iväg. Men jaja. Det är jobbigt att stressa också så, känns bättre att bli klar sakta än att bli klar sen upptäcka att man är helt svettig och måste börja om? ;o Haha okej, så illa blir det nog inte med tnke på att solen inte ens är här.

Men som sagt, nu ska jag börja fixa mig, men innan det ska jag visa vilka kläder Dennis var duktig nog att välja ut åt mig igår:


Han kan han :)


Btw, Linneah jag finns här för dig, i alla lägen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0