Trapped

Nu har jag städat lite, damsugit den här jobbiga soffan. Eller rättare sagt så är det en grön filt som bara är sjukt jobbig då den luddar väldigt mycket mot den svarta soffan. Jag har drygat med att få rent den väldigt länge nu. Och den ser väl okej ut. Diskat har jag också gjort, för 100-11 gången. Kuuuul! Nej egentligen inte, men ändå skönt på något vis.

Jag har packat ihop alla grejer nu också, förutom datan så ska väl snart packa ner den också kanske. Eller nej, jag ska bo kvar till runt fyra kanske, käka lite sen åka hem. Eller vi får se, då måste jag ju diska igen..


Btw så var det andra gången det ringde en kill"försäljare" nu som lät snygg. Hur man nu kan låta snygg? Var nån som lyckat nog var ifrån Göteborg som ringde för någon dag sen och han var till och med trevlig "haha ja men då är han ju i samma stad som jag då med andra ord ;)" Ja fan. Lite kul kan man ha.

Nej. Nu ska jag nog.. Kolla facebook då.

Kommentarer
Postat av: göteboooorgarn

fin bild :)

2009-07-31 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0