Where is the sun?

Jag drömde inatt och guess what. Jag minns den. Haha, inte ofta det händer. Nåja. Godmorgon på er!

Började mitt fast and the furious-maraton igår, men hann bara se första och andra filmen så jag ska väl fortsätta med det ikväll. Annars har jag (som vanligt) inga planer för dagen. Inte så kul att hitta på något när vädret suger för den delen heller så. Nej, det regnar inte. Men det är mulet. Det är tråkigt.

Svar till Anna:
Jo det blir nog något sånt om jag flyttar in i hus någon gång. Litet men lyxigt. Men ändå mysigt. Haha. Det går nog att få ihop det på något vis, tror du inte? ;p


Vi är snäppet bättre än andra ;)

Nej nu ska jag kila. Dennis sover. Sebbe är seg på msn. Alla andra är vart-vet-jag. Jag sitter här. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: linneah

vi är väldigt mycket bättre än alla andra : <3

2009-07-23 @ 13:57:11
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: Anna

självklart går det att fixa! Då hoppas jag att du vinner massor med pengar så får du det exakt som du vill ha det :)

2009-07-23 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0