Home

Nu är jag hemma. Amanda ligger bakom mig och babblar om vad jag ska skriva.. "michael jackson dog" blablabla "fast ändå inte" blablabla "det blir bra" "punkt".

Klart. Hoppas du är nöjd Amanda? :)

Nä. Min dag har varit långt, upp 06.30, iväg med bussen 08.15, med tåget 09.48, shoppa, steka, käka, fixa rosa coca cola glas från donken, "lyssna" på jazz, ställa sig längst fram och dampa lite mot Promoe.

Dock slutade dagen i magont, huvudvärk, klagande med andra ord. Och nu fortsätter det negativa.. kul att ha "alla" emot mig.

Min pojkvän var i Västerås, men jag visste om det? Kul :( Jag saknar honom.

Tyvärr tycker jag synd om Amanda som lider av en irriterad mig. ARGGGGG!(förlåt jag stal Amandas ord..)


Gula tröjan, gift dig med mig, love the voie (;


Mucho folk :D


Promoe was nice (:

Mer bilder kanske kommer..

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Ofta han var i v,ås? :o <3



haha han var ju min han med rösten, fast han andra flörtaaaades med mig ;)

2009-06-28 @ 13:12:56
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0