Is this true?

Minns ni att jag skrev ett inlägg förut? Ett inlägg där det stod om mina skuldkänslor för att jag "dissade" Tubbe? Minns ni inte, så läs här!

Jag kan nog sluta åma mig för att jag känner mig elak. Jag ska få träffa honom. Med sin flickvän så ska han på semester, dom kommer stå 45minuter ifrån mig och jag tänker dra in mamma i bilen och sticka dit. Utan tvekan. Han kanske kommer dit på Lördag, kanske åker jag dit då eller kanske på söndagen, kanske någon annan dag nästa vecka, det beror på hur länge jag vill vänta och hur länge dom stannar på samma ställe. Kan ni förstå? Jag ska få träffa honom! Helt sjukt.

Den dagen då han skulle kommit var idag (23e) exakt ett år sedan, tänka sig att det tog ett år och ca en vecka, sen fick vi träffas. Happyface säger jag bara.

Han var min största kärlek någonsin, utan att överdriva och utan den minsta tvekan. Jag var lycklig tillsammans med någon som var 60mil bort, någon jag aldrig träffat. Jag trodde inte att jag skulle få träffa honom nu, pga mig. Visst har vi sagt att vi borde träffas ändå, men jag trodde inte det skulle bli av. Men nu blir det.

Åh, jag är helt överlycklig helt ärligt.

Jag tror jag ska sluta hata mig själv.

Jag tror jag ska börja se positivt åt årets sommar i alla fall. Jag får träffa Tubbe. Snart, om en vecka.

Och även om jag är överlycklig för att äntligen få träffa honom, så tro inte att jag glömmer bort min pojkvän Dennis för det ;p Haha!

Kommentarer
Postat av: linneah

sv; hmm.. vem är det som har två lägenheter då? ;)

2009-06-24 @ 10:41:01
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

Ohh vad kul gummsan:D<3333

2009-06-26 @ 13:43:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0