Some pictures

Shopping med Mändy B i torsdags


Shorts från hm för 98kr


V-ås med bröderna igår


"Bokhylla" från IKEA för 479kr
Rosa "korgar" från IKEA 39kr
(även klockan är där ifrån dock minns jag inte priset och när jag köpte den)


T-shirt från New Yorker 99kr


Tröja från New Yorker 169kr


Brills från New Yorker 79kr

 
Och bror testade kläder ;p                    Och i allt donande så har jag fått upp
                                                                     denna lampa som jag fick i julas :)

Detta äre lite av allt, köpte ju även en klänning och två par trosor då jag var med Mändy men det får ni klara er utan att se ;p Haha. Sen köpte jag även två hyllor som ska sättas upp på väggen, dom får ni kanske se när dom sitter där dom ska. Jag är i alla fall nöjd med allt jag har fått med mig hem, nu börjar mitt rum se ut som ett rum och min garderob som en killgarderob. (kläderna från NY inhandlades på killavdelningen ;)

Kommentarer
Postat av: annirene

haha bajsa snett på dig fäägström :P dom där shortsen har jag i både grönt, brunt och turkost men vill även ha dom i ljusgult och rosa :P sen är det exakt en sån bokhylla jag har som du har köpt :P

2009-06-06 @ 19:39:58
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: amanda

klänningen är soet det vet jag ;) hihi!



såndära bokhylla skulle jag också vilja ha, men frågan är ju vart en sådan skulle få plats i mitt rum,höhö!

2009-06-06 @ 21:09:30
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0