The best day!

Idag fyller min älskade bästavän Cattis hela 19år! Säg grattis tycker jag!  (och hon har varit utan cigg i 1 och ½ år idag!)

Säg även tack, för hon hennes dag har gett oss sooooolsken, love it <3 Det är ju bra det, för vid tre så kommer Elin hit och vi lär väl försöka hitta på någonting tycker jag då, vi får väl se, vi får väl se. I vilket fall så väntar tandläkaren om en timme, hon blir nog inte så glad på mig :) Haha.

Men jaja, hoppas alla har sol precis som jag och hoppas alla tar vara på den! Liksom, vem vet den kanske är borta imorgon igen ;o

Kommentarer
Postat av: Cattis

tack bästaste badybabygirl ;)

2009-06-16 @ 20:32:30
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0