This day aint gonna be nothing

Har jag tur, så kanske min man kommer hit idag. Vilket samanträffande, för Amandas man kommer ju till henne också. Mysigt. Om Dennis kommer hit vet jag dock inte vad vi ska hitta på, bara mysa lite extra och så eftersom att vi inte kan ses förren torsdag/fredag, jobbigt med sant. Dock vet jag inte om han kommer idag ens, han har ju trots allt inte vaknat och svarat på mitt sms än. Haha.

Men helt ärligt, min blogg suger!

Resten utav sommaren blir nog att göra något i stort sett varje dag. Jag och Cattis kom på det i fredags att eftersom att det är vårat sista sommarlov så ska vi ta vara på varenda dag om vi så bara sitter och ugglar på film. Mitt förra sommarlov sög och hade det varit mitt sista så hade jag ångrat det resten av livet. Den här sommaren ska bli bäst! Nu väntar jag bara in det bästa vädret också.

Något annat som jag och Linneah bestämt om sommaren är att hon och jag ska hitta på något med våra gräbz med tanke på att vi alla känner allt typ, lär väl blir funny! Om dom inte är för nördiga då.

Sen kom Amanada på att vi måste ha ett filmmaraton en hel natt, vi får väl se hur det blir med tanke på att dom flesta i vårat nötgäng faktiskt har skaffat sig ett sommarjobb. Bajs.

Förutom detta så ska det bli partytimes med nötterna, mysstunder med pojkvännen, party med bror, lekstund med Linneah, lekdagar med Elin, semester med familjen och självklart mycket mycket mer! The best summer? Ohyes!

Vad ska ni hitta på i sommar?

Älskling, vakna nu då <3

Kommentarer
Postat av: amanda

ja sådära sa jag till annirene o carro igår att jag fick lite ångest när jag såg allas studentbilder o snart är vi dära och vi måste hinna göra en massa innan det! :o vill bara att vädret ska vända sen är det ju så svårt eftersom tiderna med allas jobb krockar ;/ jag kan dock välja lite själv när jag ska jobba,fast det måste ju vara bra väder för att jag ska kunna måla eller trava ved :/ men filmmaraton måste vi se till att det blir ;)annirene var med på det också! sen lär vi partaja vi med ? :D

2009-06-15 @ 14:08:41
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: linneah

men jag vill nog inte leka ;o

2009-06-15 @ 21:05:47
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0