Tjossan i solen

Sitter inne ja det gör jag, men det är ganska sjukt att man bara behöver sitta ute ca15-20min för att få färg. Jag trodde jag hade svårt för att bli brun? Kanske inte då.

Om Amanda inte kommer hem allt för sent idag så ska vi kanske sticka till Noren och steka lite mer annars ska vi i alla fall göra det imorgon, goodie så jag får ta igen lite. Tror alla har blivit "mininegrer" medans jag håller mig till min sexy-bränna som troligvis kommer hålla i sig några år - det känns i alla fall så.

Men nej ni, nu ska jag nog hoppa på min kära moppe och åka hem och duscha, smart att ta med allt man behöver när man ska duscha, förutom nya kläder? Ja, tur att jag inte bor allt för långt här ifrån.

Jag är galen, jag tänkte tanken att jag skulle gå, för då får jag mer färg på mina ben, men nää. Det är för varmt att gå långt. Jag tar moppen.

Vi hörs säkert senare, Amanda är ju snäll och håller mig sällskap idag igen så :)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha okey..så kan de va ibland;D

hehe skönt med moppe å slippa gå ;P

2009-06-25 @ 13:26:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0