"allt du är" <3

Älskade Elin. Det kommer gå bra idag. Jag finns för dig. Jämt.

Nu sitter jag i skolan och har gjort det sen halv 9. Har skickat in en inlämninguppg. Men har fortfarande ett eller kanske två prov kvar att göra idag. Jobbigt, för jag kan inget.

Angående mitt "kloka ord?"-inlägg. Jag klarar mig rätt bra tycker jag. Han är seg, men jag tjatar inte. Inte så mycket i alla fall. Hihi.

Helg vill jag ha. På fredag åker jag till Dennis men eftersom att hans vänner ska lana, så åker jag hem redan lördag. Så han får vara med en dag/natt. Varsegod Marcus nu får du också Dennis lite i helgen ;)

Nu ska jag sluta skriva och följa med Amiis ner och handla macka. Tjo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0