Ändrade planer

Det blev inte som planerat igår.

Cattis mötte mig först utanför hennes mormor, därefter städade hon hennes mormors kök och hall. Sen gick vi hem till hennes moster och satt där tills vi gick hem till Cattis och käkade tacos.

Efter det var vi nästan döda. Vi satte oss och spelade lite kort och tog sen en promenad. Förbi fritids och raggade mobilnr sen till servus och köpa godis(bara jag som skulle ha), sen vandrade vi hemmåt i hopp om att Cattis skulle få se godis hon också då. Men så blev det inte.
Det slutade med att jag sov kvar där, och så sprang vi ner på stan och tog en snabb fika idag istället. Försökte leta perfekt present till baby som snart fyller år också. Men vi hittade inte något som passade, inte bra.

Det är ju inte lång tid kvar nu. Men jag hinner nog hitta något. Hoppas jag.

I alla fall så är jag hemma nu, ska snart käka sen blir det avesta med mamma och kolla skor. Kanske hittar något till Dennis då? Hoppas jag kommer hem med något i alla fall.

OCH, GRATTIS TILL LINNEAH SOM IDAG FYLLER HELA 17ÅR :) Ha en bra dag!
& fusk för dig som får träffa min pojkvän idag, då inte ens jag får det. Haha.

Men nu ska jag väga mig (jag har faktiskt varit duktig och gått upp 2kg ;)) sen klä på mig lite mer kläder och vänta på maten. Hoppas alla har en bra helg! Vad händer ikväll hos alla?

Kommentarer
Postat av: linneahhh

sv; haha han och massa fler är här nu, as läskigt.. :(

2009-03-07 @ 17:52:00
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0