Är det bra?

Jag har faktiskt fått massa "komplimanger" för min blogg på senaste tiden. Inte massor, men för mig är det mycket. Det började med att Linneah och Nelly började sakna mina uppdateringar förra veckan och nu så har till och med Nelly(igen) och Lousie sagt att de tycker om hur jag skriver - dom båda älskar min blogg.

Jag blir faktiskt sjukt glad när jag hör sånt, även om det liksom bara är en blogg. Men, när det finns sånna människor som ni. Då orkar man fortsätta, då har man lite mer anledning att fortsätta.

Men nu sitter jag så jävla obekvämt här så jag ska sluta skriva. Tack för mig!

- Hur många är det som vet vad kär innebär?

Tack för mig som jag nyss sa, jag är lite seg på att avsluta ibland.. TACK FÖR MIG!


Kommentarer
Postat av: natta

jag gillar också din blogg!

2009-03-05 @ 22:15:19
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0