En del klar!

Nu sitter jag här på praktiken. Näst sista dagen. Känns lite konstigt, men ändå skönt.

Jag har precis gjort klart en av uppgifterna som vi skulle göra och har därför en kvar. Egentligen förstår inte jag alls varför man ska få uppgifter att göra? Varför inte bara får praktisera och få lära sig av det man ser? Och sen typ skriva en liten reflektion om det man lärt sig eller så? Jaja, lita onödigt lär det väl få vara här i världen.

Och nu är det till och med en dag närmare Sälen. Längtar bara mer och mer!

Men nu börjar jag bli hungrig, så ska fråga min handledare lite snabbt om den andra uppg. Sen ska jag nog börja plocka ihop så vi kan gå upp och äta. Mums! (om det nu är god mat?)

Finns det någonting som ni verkligen längtar efter just nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: damn ;) haha!



jag längtar till sälen,vår,marknad,grekland,sommar,sommarlov :D

2009-03-19 @ 17:53:39
Postat av: amanda

sv: jaha oj, bra att du fatttade att det var jag då :D haha!



jajustja, jag och victor firar ju då också ;)

2009-03-19 @ 18:28:38
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0